سما قائمشهر

سما قائمشهر

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 22971
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



ارتباط مستقیم با مدیر وبلاگ سما.قائمشهر


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید



free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  جهان پهلوان بهداد سلیمی دانشجوی رشته تربیت بدنی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر مدال طلای مسابقات جهانی وزنه برداری فرانسه را کسب کرد. 

برگ زرین دیگری از افتخارات پر آوازه ایران اسلامی به ثمر نشست و خاطر میلیونها ایرانی مسلمان را آسوده و خشنود کرد. 

بهداد سلیمی قهرمان فوق سنگین وزنه برداری کشورعزیزمان از خطه مازندران شهرستان قائم شهر و دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاداسلامی سما واحد قائمشهر مدال طلای مسابقات جهانی وزنه برداری فرانسه را به خوداختصاص داد . 

دلاور ایرانی بازوبندی چرمی به بازو داشت که قرآنی در آن قرار داده بود و مسئولان برگزاری مسابقات تاکید داشتند او نمی تواند با جسمی که نمی دانند چیست ، به روی سکو برود . 

به همین دلیل بازوبند را باز کردند و شکافتند تا دیدند آنچه او بر بازو بسته ، کلام الله است و بعد از آن بود که به بهداد اجازه رفتن روی سکو را دادند. بهداد سلیمی ، قهرمان دسته فوق سنگین جهان، همچنین به عنوان ستاره مسابقات جهانی انتخاب شد. 

کمیته فنی مسابقات، بهداد را به عنوان تنها ورزشکار صاحب رکورد جهانی در بخش مسابقات به عنوان ستاره بازی ها در بخش مردان برگزید تا در مراسم اختتامیه به صورت ویژه از قهرمان ایرانی تقدیر شود.

 با سه مدال طلای بهداد سلیمی و دو نقره و یک برنز سجاد انوشیروانی(فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر) تیم ایران برای نخستین بار توانست نخستین بار بر سکوی سومی مسابقات جهانی بایستد. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی هم پیروزی دلاوران تیم ملی وزنه برداری ایران را تبریک گفتند و در پیامی فرمودند: از شما جوانان و مدال‌آوران غیور به‌ویژه آقایان بهداد سلیمی و کیانوش رستمی که با موفقیت خود در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان ، دل ملت عزیز ایران را شاد کرده‌اید، تشکر می‌کنم.

همچنین دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور، افتخارآفرینی فرزندان غیور و دلاور ملت ایران در آستانه عید بزرگ غدیر و کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی وزنه برداری جهان برای اولین بار در تاریخ وزنه برداری کشور را به ملت شریف ایران و جامعه ورزش تبریک گفت. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط اشکان حاجیان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک